Společnost BNP Paribas Real Estate se ve dnech 6. - 7. června 2018 opět zúčastnila veletrhu maloobchodu a nemovitostí SIEC. O tom, jak se odvětví maloobchodu v oblasti nemovitostí mění, hovoří Thierry Bonniol, ředitel Retail France, a Cyril Zaprilla, vedoucí oddělení kapitálového trhu v BNP Paribas Real Estate.
Maloobchod se mění mnoha způsoby, a to díky novým interakcím, které klienti v tomto odvětví vyhledávají. Klienti dnes vyžadují nové zkušenosti na míru a mají mnohem větší vztah ke značce. To může být dosaženo nabídkou individuálně přizpůsobených produktů nebo nabídkou uzpůsobenou jejich osobním zájmům a předchozí interakcí s určitou značkou. Značky, nákupní centra i restaurace na tyto změny reagují a tím si vytvářejí nový vztah se zákazníky.
Thierry Bonniol, Ředitel Retail France, BNP Paribas Real Estate
Maloobchod byl vždy místem, kde se lidé mohou setkávat a vzájemně komunikovat. Je to především tím, že reaguje na potřeby spotřebitelů. Zejména v menších městech potřebujeme maloobchod k tomu, abychom uspokojili potřebu lidí setkávat se. Proto se znovuobjevují maloobchodní formáty, zejména v segmentu potravin, které tu již byly před lety ale dnes se přizpůsobují modernímu vkusu.
Cyril Zaprilla, Vedoucí Oddělení Kapitálového Trhu, BNP Paribas Real Estate