BNP Paribas Real Estatevytvořila nový nástroj pro holoportaci jako odpověď na rostoucí potřeby zákazníků. Zde najdete vysvětlení, jak to celé vzniklo, a proč byla tato technologie rozhodující pro rozšíření naší nabídky klientům.
Požadavky lidí, kteří hledají bytový dům, se mění s tím, jak se vyvíjí jejich vztah k nemovitosti. Kevin Cordona, ředitel inovací společnosti BNP Paribas Real Estate, k tomu říká: "Budeme se stále více střetávat s realitním sektorem, protože se v průběhu života více stěhujeme a častěji vedeme kočovný způsob života. V současné době měníme svůj domov v průměru 4,9 krát za život. Pro příští generaci se toto číslo až desetkrát zdvojnásobí. „S tím se tak zvyšují i naše znalosti sektoru a také naše požadavky natandard budov a celkovou klientskou zkušenost. My ve společnosti BNP Paribas Real Estate postupně zjišťujeme, že očekávání našich klientů poroste, protože vyžadují více od nemovitostí, které chtějí koupit, tak i od vztahu s realitním makléřem.
Pro podniky, které hledají kancelářské prostory v neustále se měnícím světě, je čím dál těžší se vázat dlouhodobými nájemními smlouvami. Je to podobné jako s technologií a mobilitou - odhadnout budoucnost za pět let není jednoduché. A to je důvod, proč dnes podniky hledají flexibilnější kancelářské prostory, které je nesvazují k uzavření smlouvy na několik let. Možnosti jako je coworking nabízejí zaměstnancům větší flexibilitu a nové způsoby práce.
Je to poprvé, kdy je tato technologie dostupná v oblasti nemovitostí a díky spolupráci s firmou Mimesys a Arforia jsme reagovali na rostoucí potřebu a pomohli tento sektor inovovat. Pro investory je to důležitý nástroj, který jim umožňuje vidět nemovitosti bez nutnosti vysokých cestovních nákladů.
